Naša obaveza i želja je da svaki kupac bude u potpunosti zadovoljan kupljenim proizvodom. Međutim, ukoliko dođe do bilo kakvog problema sa robom koju ste naručili – bilo da se radi o oštećenju prilikom transporta, neispravnosti, fabričkoj grešci ili pogrešno isporučenom artiklu – imate potpuno pravo na reklamaciju, u skladu sa važećim Zakonom o zaštiti potrošača.

Postupak je jednostavan. Dovoljno je da nas kontaktirate putem telefona, emaila ili da dođete lično u naše prodajno mesto. Potrudite se da imate račun ili broj porudžbine, kao i kratak opis problema, kako bismo mogli što brže da rešimo situaciju. U većini slučajeva tražimo i fotografiju proizvoda, ukoliko reklamaciju šaljete putem emaila, kako bismo odmah mogli da procenimo o čemu se radi.

Nakon što zaprimimo vašu reklamaciju, obavezujemo se da vam u roku od 8 dana potvrdimo prijem iste, a zatim da u roku od najkasnije 15 dana donesemo konačnu odluku – da li je reklamacija opravdana i na koji način će problem biti rešen.

U zavisnosti od prirode kvara ili nepravilnosti, moguće rešenje može biti zamena proizvoda, otklanjanje kvara, povraćaj novca ili umanjenje cene. Važno je da znate da, ukoliko je problem nastao našom greškom ili zbog fabričkog nedostatka, sve troškove snosi firma i vi nemate nikakva dodatna zaduženja.

Za proizvode koji imaju garanciju, u garantnom roku imate pravo na besplatan servis ili zamenu ukoliko dođe do kvara koji nije nastao vašom krivicom. Servis se vrši u ovlašćenim servisnim centrima ili, u dogovoru s nama, direktno putem našeg tehničkog tima.

Cilj nam je da sve reklamacije rešimo brzo, efikasno i u korist kupca – jer nam je vaše poverenje najvažnije.

Za sva dodatna pitanja ili pomoć, uvek nas možete kontaktirati na:

Telefon: 063 7131331
Email: profy_team@msn.com
Adresa: Bulevar Kralja Aleksandra 559A, Zvezdara
Web: frizerskaoprema-srbija.rs