Pomoć kupcima


Naš cilj je da vaša kupovina na sajtu frizerskaoprema-srbija.rs bude jednostavna, sigurna i bez stresa. U nastavku se nalaze najčešće informacije koje vam mogu pomoći pri pretrazi proizvoda, poručivanju, praćenju pošiljke, ostvarivanju prava na reklamaciju i još mnogo toga.

REGISTRACIJA 
Registracija na sajtu vam omogućava da:

  • brzo obavite narudžbinu bez ponovnog unošenja podataka,
  • imate uvid u prethodne porudžbine i statuse,
  • čuvate više adresa za isporuku,
  • dobijate personalizovane ponude i informacije.

Registracija nije obavezna, ali značajno olakšava proces kupovine i omogućava pristup dodatnim pogodnostima.

VAŠ NALOG
Kada kreirate nalog i prijavite se, u sekciji „Moj nalog“ možete:

  • pratiti status aktuelnih i prethodnih porudžbina,
  • menjati lične podatke (adresa, broj telefona, lozinka...),
  • upravljati adresama za dostavu i fakturisanje.

Prijava na nalog vrši se putem opcije „Moj nalog“ koja se nalazi u gornjem desnom uglu sajta.

ZABORAVLJENA LOZINKA
U slučaju da ste zaboravili lozinku:

  • Kliknite na „Moj nalog“ → „Prijava“
  • Odaberite opciju „Zaboravljena lozinka“
  • Unesite e-mail adresu povezanu sa vašim nalogom
  • Na mejl ćete dobiti link za resetovanje lozinke

Ako imate bilo kakav problem tokom procesa, slobodno nas kontaktirajte.

PREGLED I PRETRAGA PROIZVODA
Sajt vam omogućava lako pronalaženje proizvoda na nekoliko načina:

  • putem pretrage po nazivu proizvoda, šifri ili brendu (na vrhu sajta),
  • korišćenjem kategorija i potkategorija (npr. Fenovi, Makaze, Nameštaj...),
  • korišćenjem filtera – za selekciju po ceni, vrsti, brendu, dostupnosti i drugim karakteristikama.

Svi proizvodi su prikazani sa detaljnim opisom, slikama i cenom.

REKLAMACIJE I SERVIS
Ukoliko dobijete proizvod koji je:

  • oštećen u transportu,
  • neispravan,
  • ne odgovara porudžbini,
  • imate pravo da uložite reklamaciju.

Rok za reklamaciju je 6 meseci od datuma kupovine.

Potrebno je da:

  • kontaktirate nas putem emaila ili telefona,
  • priložite broj porudžbine i opis problema,
  • pošaljete fotografije ukoliko je artikal fizički oštećen.

Nakon što zaprimimo reklamaciju, u roku od 8 dana dobićete zvaničan odgovor.

U slučaju osnovanosti reklamacije, proizvod će biti zamenjen, servisiran ili će vam novac biti vraćen – u zavisnosti od dogovora.

ODUSTANAK OD UGOVORA/POVRAĆAJ
Kupac ima pravo da odustane od ugovora u roku od 14 dana od prijema robe, bez navođenja razloga.

Uslovi:

Proizvod mora biti nekorišćen, neoštećen i vraćen u originalnoj ambalaži

Neophodno je priložiti fakturu i popunjen obrazac za odustanak

Kupac snosi direktne troškove povraćaja, osim ako je došlo do greške sa naše strane.

Ukoliko se odlučite za zamenu, mi snosimo troškove slanja novog artikla.
Novac se vraća na tekući račun u roku od 5–7 radnih dana od prijema robe.

NAČIN PLAĆANJA
Na sajtu frizerskaoprema-srbija.rs omogućeni su sledeći načini plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem – gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke
  • Plaćanje uplatom na račun – nakon što dobijete predračun
  • Online plaćanje karticama – brzo i bezbedno plaćanje putem platnog sistema (Visa, MasterCard, Dina, Maestro...)

BEZBEDNOST PODATAKA
Vaši lični podaci i podaci o plaćanju se čuvaju u skladu sa zakonom i nikada se ne prosleđuju trećim licima bez vaše dozvole.
Plaćanje se vrši putem sigurnog SSL protokola i pouzdanog procesora kartica.