
Da li mogu da poručim bez registracije?
Da, možete. Međutim, registracijom dobijate brojne pogodnosti – bržu kupovinu, pregled prethodnih porudžbina i učešće u našem Loyalty programu.
2. Koje načine plaćanja nudite?
Plaćanje možete izvršiti pouzećem (gotovinom kuriru), platnom karticom online, ili preko predračuna za pravna lica.
3. Da li šaljete robu van Srbije?
Trenutno isporučujemo samo na teritoriji Republike Srbije. Za saradnju sa inostranstvom možete nas kontaktirati direktno putem emaila.
4. Koliko traje isporuka?
Isporuka se obično vrši u roku od 1 do 3 radna dana. Ukoliko je proizvod na stanju i porudžbina potvrđena do 13h, najčešće šaljemo istog dana.
5. Kako da znam da je porudžbina uspešno poslata?
Nakon što završite poručivanje, dobićete email sa potvrdom porudžbine i njenim sadržajem. Ako ne dobijete potvrdu, proverite spam/junk folder ili nas kontaktirajte.
6. Da li mogu da vratim proizvod ako nisam zadovoljan?
Da. U roku od 14 dana od preuzimanja robe imate pravo da odustanete od kupovine. Proizvod mora biti nekorišćen i u originalnom pakovanju. Više o tome pročitajte na stranici Odustanak od ugovora.
7. Šta da radim ako mi stigne oštećen proizvod?
U tom slučaju molimo vas da nas kontaktirate odmah po prijemu, najkasnije u roku od 24h. Pošaljite fotografiju oštećenja na naš email kako bismo mogli da pokrenemo proces reklamacije.
8. Da li mogu da poručim kao pravno lice (firma)?
Naravno. Tokom procesa kupovine unesite podatke o firmi i zatražite predračun. Učestvujete i u programu pogodnosti za salone i frizerske škole.